sestdiena, 2013. gada 21. septembris

Esiet sveicināti!

Esiet sveicināti Revit in Latvian blogā! Mani sauc Jānis un esmu šī bloga autors, galvenais bloggeris. Esmu ieguvis RTU būvniecības programmas bakalaura un maģistra grādus un pēdējos divus gadus strādāju projektēšanas firmā AS "Siltumelektroprojekts" par būvinženieri. Revit pamatus apguvu universitātē. Uzreiz arī sapratu, kāds šai programmai un BIM tehnoloģijai ir potenciāls, un vēlējos iemācīties vairāk. Prakses laikā sāku strādāt pie sava pašreizējā darba devēja, kur man tika dota iespēja pašmācības ceļā padziļinātāk apgūt darbu Revitā. Tajā laikā uzņēmumā bija iegādātas Revit licences, bet neviens ar to nestrādāja, lai gan daļa darbinieku bija izgājuši kursus Latvijā. Iemesls tam bija augstie standarti, kuri bija nepieciešami rasējumu izstrādei, piemēram, GOST Krievijas objektiem. Kursos un arī universitātē neviens tik padziļināti Revitu nemāca, tādēļ mans uzdevums prakses laikā bija atrast veidus kā Revit varētu aizvietot ar AutoCad.
Pēdējā pusgada laikā pilnībā pārgāju uz darbu Revitā - visus projektus līdz pat rasējumu noformēšanai veicu Revitā. Pa šo laiku esmu izveidojis uzņēmuma veidnes (templates), izstrādājis dažādas  tā saucamās "families" un uzkrājis samērā lielu pieredzi.
Ņemot vērā, ka visā pasaulē BIM un Revit ir ļoti populāri, arī Latvijā pēdējā laikā jau parādās pasūtītāji, kas pieprasa 3D vai BIM izstrādātus projektus.
Apgūt Revit var vairākos maksas kursos, tomēr arī tie nesagatavo reālam darbam un problēmu situācijām, ar kurām nākas saskarties šajā programmā. Nolēmu, ka labprāt padalītos ar savu pieredzi un zināšanām latviešu valodā bez maksas, izveidojot blogu Revit in Latvian. Plānoju veidot video pamācības gan iesācējiem, gan cilvēkiem ar pieredzi, kā arī informēt par jaunumiem Revit un BIM pasaulē cik daudz vien iespējams.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru